Nadat u uw keuze heeft gemaakt en het afreken proces heeft doorlopen, ontvangt u een mail met:
Kunt heeft de mogelijkheid om een foto van de boven- en onderkant te uploaden, zo kunnen we direct zien of we de reparatie kunnen uitvoeren. Hoeft dus niet, maar mag wel.
Of een order bevestiging indien u gebruik maakt van PostNL / DPD
Of een order bevestiging en een verzendlabel om uw schoenen op te sturen indien u gekozen heeft voor UPS. (U kunt via de link zien waar zich een UPS Acces point. punt bevindt)
Op het moment dat u de mail ontvangt doen wij dat ook dus weten we dat uw schoenen onze kant opkomen.
Na ontvangst van uw schoenen sturen wij u een bevestiging ’s mail en gaan voor u aan de slag.
Nadat de reparatie voltooid is sturen wij een aantal foto’s van de schoenen en een betaling ’s verzoek. Indien u op dit moment nog op of aanmerkingen heeft hebben wij de gelegenheid om de gewenste handelingen te verrichten.
Na ontvangen van de betaling sturen wij u dezelfde dag de schoenen retour.