FAQ

FAQ2020-09-23T13:38:55+00:00

Veelgestelde vragen

Hoe werkt verzending voor bestellingen via de post?2020-10-21T13:46:22+00:00

Nadat u uw keuze heeft gemaakt en het afreken proces heeft doorlopen, ontvangt u een mail met:

Kunt heeft de mogelijkheid om een foto van de boven- en onderkant te uploaden, zo kunnen we direct zien of we de reparatie kunnen uitvoeren. Hoeft dus niet, maar mag wel.

Of een order bevestiging indien u gebruik maakt van PostNL / DPD

Of een order bevestiging en een verzendlabel om uw schoenen op te sturen indien u gekozen heeft voor UPS. (U kunt via de link zien waar zich een UPS Acces point. punt bevindt)

Op het moment dat u de mail ontvangt doen wij dat ook dus weten we dat uw schoenen onze kant opkomen.

Na ontvangst van uw schoenen sturen wij u een bevestiging ’s mail en gaan voor u aan de slag.

Nadat de reparatie voltooid is sturen wij een aantal foto’s van de schoenen en een betaling ’s verzoek. Indien u op dit moment nog op of aanmerkingen heeft hebben wij de gelegenheid om de gewenste handelingen te verrichten.

Na ontvangen van de betaling sturen wij u dezelfde dag de schoenen retour.

Kan ik mijn schoenen ook fysiek aanbieden in de winkel en ze vervolgens op laten sturen of vise versa?2020-09-21T12:24:20+00:00

Ja, natuurlijk is dat een mogelijkheid en een service die wij graag aanbieden.

Do you also offer this service from abroad?2020-09-21T12:27:11+00:00

Yes. We count many foreign customers and Dutch people living abroad among our clientele.

Geeft u garantie?2020-06-18T12:34:59+00:00

Ja. Op alle montage aspecten wordt 18 maanden garantie gegeven.
Dat houdt in dat na mail overleg de reparatie zonder kosten opnieuw wordt uitgevoerd. De verzendkosten zowel heen als terug nemen wij ook voor onze rekening.

Herstelt u alle reparaties aan schoenen via de post?2020-09-29T10:19:20+00:00

Nee. In verband met het grote aanbod beperken we ons via de post vooralsnog enkel tot de reparaties die aangeboden worden in de webshop.
Mocht u, om wat voor reden dan ook, toch iets anders gerepareerd willen hebben neem dan van te voren contact op via de mail en hou in ieder geval rekening met het feit dat we dan  €6,95 verzendkosten hanteren.

Herstelt u alle schoenen?2020-06-18T12:29:40+00:00

Ja alle schoenen die herstelbaar zijn kunnen wij repareren.
Desalniettemin beperken wij ons, via de post, tot schoenen die geconstrueerd zijn om gerepareerd te worden. Bij twijfel en om teleurstellingen te voorkomen kunt u via de mail contact met ons opnemen.

Biedt u via de post ook een schoenpoets c.q. reiniging service aan?2020-06-18T12:22:13+00:00

Nee, helaas enkel in combinatie met het vervangen van een zool en/of hak.

Accepteert u zowel dames als heren schoen?2020-06-18T12:28:17+00:00

Ja, heren schoenen sowieso, dames schoenen voor beschermzolen en kwalitatief goede dames schoenen voor verzolen ook. Bij twijfel en om teleurstellingen te voorkomen kunt u via de mail contact met ons opnemen.

Wat te doen bij twijfel of iets wel gemaakt kan worden?2020-10-21T13:41:19+00:00

“Indien u twijfelt of iets gemaakt kan worden stuur dan één of meerdere foto’s op”.

Dit kunt u doen via ons contactformulier, klik hier!

Ga naar de bovenkant